Ucapan Hari Ibu, Award Dan Kiriman Kad-Kad Hari Ibu


Kepada semua ibu-ibu dan bakal-bakal ibu yang mengunjungi blog Home Sweet Home, akak ucapkan Selamat Hari Ibu dan sesungguhnya kita bertuah dan amat beruntung menjadi orang yang mendapat kasih sayang ibu, x kiralah ibu kandung, ibu angkat, ibu tiri, ibu saudara atau sebagainya...kasih sayang ibu tiada batasan dan tak pernah berakhir biarpun ke hujung nyawa...Sayangilah ibu dan rajin-rajinlah menatap wajahnya kerana memandang wajah kedua ibu dan bapa itu adalah besar rahmatnya...Dengan itu, terimalah kad yang tidak seberapa dari akak untuk semua akak n adik2 yang pernah dan bakal menjadi ibu dan tak lupa juga yang ingin menghadiahkan kad ini kepada ibu masing-masing dipersilakan ya gantung kat dapur masing-masing.

Akak ambil kesempatan jugak letak award dari Love dan kad-kad ucapan Selamat Hari Ibu di bawah dari adik2 blogger kesayangan akak....Terima kasih banyak-banyak..

Kad dari Love
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

ULTIMOS COMENTARIOS